ID.5 to pierwszy elektryczny SUV Coupe Volkswagena

ID.5 to pierwszy elektryczny SUV Coupe Volkswagena

ID.5 to pierwszy elektryczny SUV Coupe Volkswagena skonstruowany na platformie podłogowej MEB

 

W pełni elektryczny ID.5

Nowy ID.5 z silnym napędem elektrycznym i opływową sylwetką stanowi nowoczesną symbiozę SUVa oraz coupé, a możliwość aktualizacji „over the air” definiuje na nowo mobilność elektryczną.


Innowacyjne reflektory

Volkswagen ID.5 posiada matrycowe reflektory IQ.Light, które zapewniają inteligentne sterowanie światłami drogowymi. Listwa świetlna zwęża się ku logo VW, połączono ją z trzema podświetlanymi elementami o strukturze plastra miodu zarówno po stronie kierowcy, jak i pasażera.

Nowa płyta podłogowa MEB

Płyta podłogowa modeli ID. – będąca efektem zastosowania modułowej platformy do budowy samochodów elektrycznych (MEB) – jest niepowtarzalną konstrukcją Volkswagena, a jednocześnie dowodem zdecydowania z jakim marka wkracza na drogę elektromobilności.

ID.Software 3.0 to najnowsze oprogramowanie, które stosuje Volkswagen

W ID.5 Volkswagen zaaplikował nowe oprogramowanie ID.Software 3.0 pozwalające m.in. na ładowanie akumulatorów prądem o większej mocy (na stacji szybkiego ładowania standardowo moc może wynieść do 135 kW). Lepszy soft to także korzystanie z informacji zgromadzonych w chmurze (dane do nawigacji czy zdalna aktualizacja w trybie OTA). ID.Software 3.0 poprawi również działanie systemu naturalnego sterowania głosem (Cześć ID.).

Komfort przestrzenności

Bagażnik jest wyjątkowo pojemny i nie mniej praktyczny. Jego objętość to 549 l, jest głęboki, ma haczyki na zakupy, siatkę do mocowania przedmiotów na podłodze, podwójne dno, a także siatkę oddzielającą przestrzeń pasażerską od bagażowej.


Dynamiczna i bezpieczna podróż

Elektryczny napęd 4x4 korzysta ze zmyślnego systemu sterowania. To komputer decyduje w jakich proporcjach rozdzielić dostępne niutonometry momentu obrotowego pomiędzy silniki. Przy czym nowy elektryczny ID.5 w wielu sytuacjach ma zachowywać się jak samochód tylnonapędowy. Przednia jednostka wkroczy do akcji dopiero gdy kierowca zechce zakosztować sportowej jazdy lub gdy jest potrzebna lepsza trakcja.


Filtruj wyniki

Logo volkswagen
Logo vwuzytkowe
Logo vfs
Logo audi
Logo skoda
Logo seat
Logo castrol
Logo cnp
Logo dwa
Logo sikkens